facebook

ДепартаментМедии и комуникация

Актуално

mass-comm_678x410_crop_478b24840a
23.10.2019 11:20

Публична лекция „Как предвиждаме потребителското поведение в ерата на данните“

В рамките на семинар „Знания за ПР практици и журналисти“

Корпус 1, Зала 310

Организатор:
Департамент „Масови комуникации“


Водещи:
Ивайло Йоргов, Управляващ директор, GemSeek
Мила Кръстева, Експерт Дигитален Маркетинг, GemSeek

Модератор:
доц. д-р Евелина Христова

Участници:
Студенти, преподаватели и гости на департамент Масови комуникации.

Входът е свободен.


Събитието е част от семинар „Знания за ПР практици и журналисти“ на департамент „Масови комуникации“ и си поставя за цел да запознае студентите с професионалисти от практиката в сферата на пъблик рилейшънс и журналистиката.

Как предвиждаме потребителското поведение?

Как новите технологии и изобилието от данни променят методите за изследване и предвиждане на потребителското поведение, което отваря нови възможности пред специалистите по маркетинг, PR, политически и социални науки.

С увеличаващата се употреба на социалните мрежи, хората споделят все повече за това, което чувстват, мислят, преживяват. Същата тази тенденция на дигитализация прави възможно за фирмите да събират на едно място много повече информация за потребителите си. Изобилието от информация ни позволява да предсказваме с много висока точност какво ще направят потребителите утре, да преценяваме от какво се влияят техните постъпки и дори да предвиждаме големи глобални тенденции.

Прогнозите на потребителското поведение се прилагат от маркетинг и PR специалисти в изготвянето на стратегии, от бизнес лидерите в създаването на иновативни продукти и услуги, от медиите за измерване на ефективността на рекламните кампании, както и от професионалисти в много други сфери.

В тази среда на непрекъснато променящи се технологии, за всеки професионалист, независимо от неговата сфера, става все по-важно да развива своите умения за работа с данни. Но също така все по-важни стават и социални умения като креативност, любопитство, работа в екип, представяне на информацията под формата на истории и т.н.