ДепартаментМедии и комуникация
Политически комуникационни практики
Настоящият текст представлява учебник по политически комуникации, и продължава идеята за развиване на теорията и практиката в интердисциплинарна област, очертана от политическите комуникации, масовите комуникации и политологията. Въведен е термина политически комуникационни практики, както и систематизация в исторически и теоретичен план на различните видове политически комуникационни практики в политическата комуникация, в това число политическо говорене, пропаганда, политическа реклама, политически ПР, политически имиджмейкинг, спийчрайтинг, политически брандинг, лобизъм, пъблик афеърс, е-политика и политически мениджмънт.
Този учебник е препоръчително да се чете със смартфон в ръка и инсталиран четец за QR кодове.
Всички снимки и фигури могат да се разгледат, приложени в блога на автора, на адрес http://rossenkstoyanov.blogspot.bg/, или като се сканира приложения QR код.
Приятно четене, учене или забавление.
А най-добре и трите.
Кратко представяне на автора
Росен К. Стоянов е доктор по политология и редовен доцент в департамент Масови комуникации на Нов български университет, с над 15 годишен административен, академичен и практически опит в сферата на медиите, политическия консултинг и публичните комуникации. От 2012 до 2015 г. е декан на Магистърски факултет на НБУ, автор е на образователни програми на магистърско и докторско ниво, организатор и ръководител на множество Летни школи по Връзки с обществеността, семинари и публични лекции. Има значителен опит в рекламата и маркетинга като рекламен специалист, мениджър и изпълнителен директор в национални български медиа агенции и медии. Член на множество редакционни колегии. Участвал е в редица конференции и семинари, като е реализирал над 40 публикации в областта на политическите и масовите комуникации, връзките с обществеността, журналистиката и социологията на медиите.
Предишни книги на автора: „Конфликтен дискурс, масмедии и политика“, „Медиа бележки“ и „Комуникационна демокрация“. Научните му интереси са в областите социология на медиите и теория на масовата комуникация.